Hale magazynowe
Just another WordPress site

Budownictwo wczoraj i dzis : Ten projekt studencki pokazuje, jak Droneports może być dworcem kolejowym w XXI wieku

Posted in Uncategorized  by admin
June 9th, 2018

Nowe typologie w architekturze generalnie pojawiają się na dwa sposoby. Pierwszym jest przewartościowanie istniejących typologii, które zaspokajają znane programy, takie jak mieszkanie, szkoła lub opieka zdrowotna. Odbywa się to w celu poprawy norm i kwestionowania akceptowanych koncepcji architektonicznych, jak widać na przykład w pracach Moshe Safdie i OMA. Drugi to pojawienie się całkowicie nowego programu, warunku lokalizacji lub klienta i wymusza wynalezienie nowej typologii po prostu poprzez ich wymagania projektowe. W swoim projekcie magisterskim na Uniwersytecie Alcalá w Hiszpanii Saúl Ajuria Fernández wyobraził sobie niezbędny budynek obywatelski przyszłości: Urban Droneport. Znajduje się w tym, co Ajuria określiła jako nieużywaną miejską próżnię . w Madrycie w Hiszpanii Urban Droneport pozwala i optymalizuje transport towarów za pomocą zdalnie sterowanych systemów samolotów na obszarach miejskich. – innymi słowy pakiety dostarczane przez drona. + 13 widok na zewnątrz. Zdjęcie dzięki uprzejmości Saúl Ajuria Fernández Projekt jest ekscytujący z wielu powodów, a Ajuria ma nadzieję, że projektując coś, czego jeszcze nie ma, pokazuje, jak architektura może być motorem rozwoju i innowacji. Równie ekscytujące dla architektów jest to, że daje wgląd w to, co może być zupełnie nową typologią budowania. Południowy węzeł M30 Road, Madryt. Zdjęcie dzięki uprzejmości Saúl Ajuria Fernández Idea zaprojektowania czegoś zupełnie nowego jest fascynująca, ponieważ istnieje kilka lub nie ma żadnych precedensów, przedstawiających całą sekcję zawodu jako pustą kartę. Oczywiście wiąże się to również z koniecznością ustalenia etapu przyszłego rozwoju w jednym projekcie. Nieuniknione jest, że po prostu poprzez chronologię, pierwszy precedens będzie prawdopodobnie miał nieproporcjonalnie duży wpływ na przyszłość jego typologii. Widok wnętrza. Dzięki uprzejmości Saúl Ajuria Fernández Drony stają się coraz bardziej przystępne i precyzyjne, a ich powszechne zastosowanie w miastach staje się coraz bardziej realistyczne. Propozycja Ajurii dla centrum dostawy dronów jest poważnym przykładem miejskiej możliwości i może po prostu dostarczyć ziarno do rozwoju nowej typologii. Podniesienie. Zdjęcie dzięki uprzejmości Saúl Ajuria Fernández Chociaż obecnie trudno jest wyobrazić sobie drony latające obok gołębi, tego rodzaju architektoniczne zakwaterowanie dla nowych technologii było widoczne już wcześniej. Być może jednym z najbardziej uniwersalnych przykładów tego jest stacja kolejowa. Choć powszechne było to, że w XIX wieku wyzwanie, jakim było zaprojektowanie budynku, który odpowiadał za zatrzymanie i uruchomienie pociągów, obok potrzeb pasażerów, było czymś, do czego nigdy wcześniej się nie zwracano. Sekcja. Zdjęcie dzięki uprzejmości Saúl Ajuria Fernández Podobnie jak droneport, stacje kolejowe są miejscem interakcji pomiędzy mechanicznym (pociągiem lub dronem) a człowiekiem. Na stacjach kolejowych podwyższone platformy stały się powszechne, więc pasażerowie nie muszą już wspinać się do pociągu, wspomagając interakcję człowiek-maszyna poprzez projekt. W projekcie Urban Droneport, ponieważ lokalizacja budynku jest głośna i zanieczyszczona, hangary dronowe stanowią zewnętrzną warstwę budynku. Przestrzeń centralna staje się przedmiotem ludzkiej egzystencji, oderwanej od niechcianych warunków na zewnątrz, przestrzennym rozwiązaniem działającym w symfiozie dron-człowiek. Dzięki uprzejmości Saúl Ajuria Fernández Ważna jest także lokalizacja stacji kolejowej, która wymaga starannego rozważenia jej relacji z istniejącą siecią kolejową, drogową i ludzką. Ajuria poważnie potraktowała także lokalizację droneportu, umieszczając ją w południowym węźle Madrytu, obecnie nieużywanej miejskiej stronie łączącej bezpośrednio z autostradą. Pozwala to nie tylko na szybkie połączenie z centrami tranzytowymi firm dostarczających przesyłki – z dronami mogącymi korzystać z arterii autostrad tak samo jak pojazdy kołowe – pozwala to również na łatwe dostosowanie projektu do innych lokalizacji autostrad. Nowa sieć infrastruktury. Zdjęcie dzięki uprzejmości Saúl Ajuria Fernández Typologia stacji kolejowej powstała z konieczności, ale także zwiększyła wrażenia z podróży – czarno-białe zdjęcia światła wpadające do Grand Central Station są chyba najbardziej filmowym tego przykładem. Proporcje, kolorystyka i staranność, które Ajuria zastosowała w projekcie Urban Droneport, pokazują również ten cel celebrowania programu budowlanego. Przetwarzaj aksonometrycznie. Zdjęcie dzięki uprzejmości Saúl Ajuria Fernández Istnieje jednak drastyczna różnica między pociągami i dronami: podczas gdy Grand Central Station świętuje dojazdy, ukrywa również pociągi pod ziemią. Inne stacje mają tendencję do wyrzucania swoich pociągów do ściśniętych sadzonek lub nasypów. Drony jednak nie byłyby ukryte i oddzielone
[przypisy: magnesy neodymowe, maszyny pakujące, Reprezentowanie firm przed urzędami Warszawa ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: magnesy neodymowe maszyny pakujące Reprezentowanie firm przed urzędami Warszawa