Hale magazynowe
Just another WordPress site

Architektura i nowoczesne budownictwo – Marketing architektury 101: W jaki sposób podstawowe pojęcia mogą pomóc w praktyce

Posted in Uncategorized  by admin
June 12th, 2018

Marketing to nie tylko wydatek zarezerwowany dla już istniejących firm architektonicznych. W szczególności małe firmy mogą skorzystać z inteligentnej strategii marketingowej, dostosowując swoją działalność do najbardziej podstawowych założeń i koncepcji marketingowych. Architekci generalnie mają tendencję do niedoceniania znaczenia marketingu w tworzeniu i prowadzeniu udanego biznesu. Nawet ci, którzy twierdzą, że rozumieją rolę marketingu w pozyskiwaniu klientów i budowaniu relacji, często nie wykorzystują w pełni swojego potencjału. Dyrektorzy małych firm architektonicznych często angażują się w próbę utrzymania swoich praktyk na powierzchni i kończą traktować marketing jako luksus, na który będą mogli sobie pozwolić, kiedy osiągną stabilność – w ten sposób tracąc prawdziwą rolę marketingu jako katalizatora wzrostu. . Architekci muszą stosować marketing w swoich praktykach od samego początku i traktować go z taką samą dozą oddania, jak robią to z planami pięter, działami i modelami 3D ich projektów budynków. Marketing to złożona dyscyplina, ale jej podstawy można podzielić na mniejsze. do kilku prostych pojęć. Tak długo, jak będziesz o tym pamiętać, Twoje działania marketingowe będą skuteczniejsze, łatwiejsze do analizy i dostosowania. Musisz odpowiedzieć na te trzy stosunkowo proste pytania i skutecznie je przekazać odbiorcom: Kim jesteś. Aby określić swoje miejsce w branży i docelowej grupie demograficznej, musisz określić, kim jesteś i co robisz. Niejasne zwroty na temat jakości usług, multidyscyplinarności i najnowocześniejszego projektu. na stronie O nas nie ma żadnych przydatnych informacji o tym, co faktycznie robi twoja firma. O co walczysz. W jaki sposób ta wizja odzwierciedla się w waszej kulturze biurowej, designie i typie projektów, które realizujecie. Czego potrzeba do spełnienia. Odpowiedź na to pytanie wymaga sformułowania propozycji wartości. Propozycja wartości wyjaśnia, w jaki sposób Twoja usługa lub produkt może pomóc rozwiązać problem klienta i musi być sformułowana w zwięzły i przejrzysty sposób, pokazując konkretne wyniki tam, gdzie to możliwe. Nawet jeśli oferujesz wielką wartość, jeśli nie powiesz tego, twoja firma nie będzie przyciągać nowych klientów. Jak się masz. Wyróżnienie się od konkurencji to ogromna zaleta. To nie jest łatwe, ale twoje wysiłki muszą wykraczać poza zwykłe ukąszenia. Można to osiągnąć, po prostu oferując usługi w bardziej zorganizowany, zorientowany na klienta i niezawodny sposób, lub tworząc unikalny, zmieniający grę produkt lub usługę. Gdy możesz odpowiedzieć na te trzy pytania, twoje działania marketingowe w zasadzie filtrują się do czterech krok proces: przyciąganie potencjalnych klientów Konwersja odwiedzających do potencjalnych klientów Zamykanie umowy Kultywowanie relacji Kroki te mogą wydawać się proste, ale istnieje kilka szkół, w których można je zastosować. Wraz z niedawnym powszechnym wykorzystaniem mediów społecznościowych i narzędzi online, marketing rozszerzył się na ekscytujące nowe sposoby, w jakie architekci mogą angażować się i budować odbiorców, a następnie z powodzeniem przekształcać je w potencjalnych klientów. Dzisiaj użytkownicy mają znacznie większą kontrolę nad swoimi mediami, a także to zrównało pole gry marketingowej. oferując firmom możliwość ekologicznego docierania do odbiorców za pomocą stosunkowo niedrogich kanałów i pozyskiwania ich dzięki interesującym treściom. Zjawisko to wprowadziło pojęcie. Marketingu przychodzącego. co kontrastuje z tradycyjnym. marketingiem wychodzącym. w niemal każdy znaczący sposób. Zanim przejdziemy do werdyktu, który jest lepszy, zobaczmy, co każdy z nich wiąże: Outbound MarketingOutbound marketing obejmuje tradycyjne praktyki reklamowe, cold calling, e-maile i newslettery, sponsoring i odesłania z ust do ust. , aby wymienić tylko kilka. Jest powszechnie znany jako praktyka marketingowa, która stała się mniej efektywna w ciągu ostatnich kilku dekad. Narzędzia do ochrony przed spamem i techniki blokowania, a także rozwój nowych trendów komunikacyjnych za pośrednictwem mediów społecznościowych, wzmocniły użytkowników i ograniczyły wiele elementów marketingu wychodzącego. Marketing przychodzący Marketing przychodzący obejmuje nowe narzędzia multimedialne, a także promuje tworzenie i udostępnianie treści odwołujących się do konkretnych demografia. Publikowanie odpowiednich treści w odpowiednim momencie jest podstawą marketingu przychodzącego. Koncentruje się na budowaniu społeczności i opiera się na ruchu bezpłatnych wyników wyszukiwania. Korzysta z blogów, mediów społecznościowych, wezwań do działania i stron docelowych, aby przekonwertować użytkowników do potencjalnych klientów. Dane są również ważnym elementem marketingu przychodzącego, ponieważ korzystają z ankiet i monitoringu społecznościowego, aby dowiedzieć się, gdzie są docelowi odbiorcy i czego chcą. *** Większość firm architektonicznych nie będzie musiała wybierać między marketingiem przychodzącym i wychodzącym. Pomimo hiperboly od zwolenników obu koncepcji, faktycznie działają najlepiej w połączeniu. Prawdopodobnie będziesz musiał wysyłać biuletyny i informacje prasowe, publikować w czasopismach
[przypisy: panele podłogowe, przydomowa oczyszczalnia ścieków, magnesy neodymowe ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: magnesy neodymowe panele podłogowe przydomowa oczyszczalnia ścieków